četrtek, 8. maj 2014

ZAKAJ PROJEKT IN KAKO JE DO TEGA PRIŠLO

Zakaj sem formiral projekt LISA contemporary?
Dobro vprašanje. Ideja sega že v leto 2006. Bilo je res posebno leto. Začelo se je nekje aprila 2006, ko sem vneto brskal knjigo o kibernetiki in teorijah sistemov. Tedaj v 2. letniku Pravne fakultete v Mariboru, sem že nekako v sebi  želel povezati družboslovje z naravoslovnimi vsebinami. Presenetil me je ravno predmet Pravne informatike, kjer sem bil seznanjen z drugačnim pogledom združevanja in rešitvami informacijskih sistemov in prava.Ti sistemi so so me kratkomalo zelo očarali.
Spomnim se Festivala Magdalene v Mariboru leta 2006. Bil je izjemen dogodek, najboljši od Magdalene, poslušal sem predavanja o oblikovanju, oglaševanju in novih pogledih družbene odgovornosti.Na predavanju se mi je utrnila misel o tem, da bi poskusil z takšno idejo tudi sam.
Kibernetika tako torej; in pravo. In nekaj še.
Sociologija? Umetnost?
Tako sem v angleščini skoval kratice : Law, Informatization, Sociology, Art. LISA.
Ker pa me zanima napredek, (ni samo družbeno - ideološka paradigma, temveč morebiti izboljšuje življenja v družbi) sem nekako začutil žarek svetlobe in optimizma.Tako sem dodal contemporary. Modernost. Ker imam modernizem zelo rad.
Vendar tedaj še ni bila ideja dovolj zrela. Vsekakor nisem imel veliko časa za tak projekt. Niti sredstev.Projekt je moral počakati vse do konca 2013.
V vsem tem času, sem tudi proučeval psihologijo in psihoterapijo. Naj omenim, da sem tudi začutil spremembo v družbeni klimi (med ljudmi). In to od 2006 do danes. Popolnoma drugače je. Drug občutek.
Odločil sem se tako za projekt prava, nevroznanosti in psihoterapije. Ohranil pa sem ime LISA contemporary. Ker čutim, da vse tri discipline imajo  moč izboljšati življenja ljudi in na interdisciplinarni način vplivati na višjo kvaliteto le teh. In povečati rešitve in možnosti.
To bo kar dovolj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar